17.12.08

USB κολοκύθια!

Όλα κλασσικά ξεκίνησαν από το μέγεθος του σπιτιού μου! Τι δέντρο λέει να στολίσεις σε 30 τετραγωνικά; Η αρχιτεμπέλα μου έστειλε τη λύση!
Δεντράκι usb! Μικρό, πρακτικό, έχω που έχω τον υπολογιστή ανοιχτό 24 ώρες το 24ωρο...



Έλα όμως που είμαι gadgetάκιας... Κόλλησα! Ένα μικρό search στο google μου έδωσε δεκάδες χαριτωμένα - και φυσικά άχρηστα - gadgets που συνδέονται στη usb θύρα του υπολογιστή! Σας παραθέτω μια λίστα, για να παίρνετε ιδέες για το τι δώρα θέλω στις γιορτές! Και για το τι δώρα μπορείτε να πάρετε σε εξίσου καμένους φίλους σας! :)

Ας αρχίσουμε με τα χριστουγεννιάτικα!

Δεντράκια, αγιοβασίληδες, χιονάνθρωποι!





Κάτι για να σε ζεσταίνει τις κρύες νύχτες του χειμώνα; Usb θερμαινόμενα γάντια! Και παντόφλες!




Αντίστοιχα, αν αρχίσεις να φουντώνεις από τη ζέστη, μπορώ να προτείνω ανεμιστηράκι (σε κλασσικό και τροπικό στυλ), ψυγειάκι και τον υπέρτατο usb asscooler που κάνει ακριβώς αυτό που φαντάζεστε!




Για μικρές μάχες στο γραφείο με τους συναδέλφους μπορώ να προτείνω κανονάκι και ρουκετοβόλο...




Και αν τα πράγματα φτάσουν στο απροχώρητο, ορίστε το προσωπικό σου κουμπί πανικού!
Θα σας σώσει από τον προϊστάμενο που μπουκάρει στο γραφείο (ή τη μαμά σας που νομίζει ότι διαβάζετε) καθώς κατεβάζει όλα τα παράθυρα ή βγάζει σε πρώτο πλάνο μια αθώα εφαρμογή που δείχνει ότι... σκοτώνεστε στη δουλειά!



Ακολουθούν μερικές... γευστικές προτάσεις για flashάκια.




Μια usb οδοντόβουρτσα!



Ένα usb-καθρεφτάκι-card reader!



Flash disk μενταγιόν σε σχήμα καρδιάς με swarovski! (πάντα έλεγα ότι τα δεδομένα μου είναι πολύτιμα!)



Ένας bodyguard για να φυλάει εσένα και το pc σου!
Αλτ! Τις ει;


Flashάκια από το Star Wars και το υπέρτατο Darth Vader hub!!!




Happy Tree Friends flash disks!



Σκυλάκια που... συνουσιάζονται με το pc σου!



Γατοπατουσάκια!



Για ατέλειωτες ώρες παιχνιδιού στο γραφείο έχουμε μίνι γκολφ και μπασκετάκι!




Για πιο kinky καταστάσεις μια στρίπερ μαζί με το στύλο της!



Μια ντισκομπάλα και μια lava lamp για ατμοσφαιρικό φωτισμό!



Σκούπα και σκουπάκι για να μαζέψετε μετά!



Και τέλος ένα χαμστεράκι, ένα ψαράκι ή ένα παπαγαλάκι για να σας κρατούν συντροφιά.





Τελικά usb καφετιέρα που να την προγραματίζεις μέσα από το pc δεν υπάρχει?!?!?!
Πραγματικά, ζω για τη στιγμή που θα μπορέσω να πω ότι - κυριολεκτικά - το pc μου ψήνει και καφέ! :-P

1 σχόλιο:

  1. καλά πολύ γέλιο μιλάμε!! ωραίο το χριστουγεννιάτικο δεντράκι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μια σούπερ ατυχία

Μια φορά και έναν καιρό, όχι πολύ παλιά και όχι πολύ μακριά από εδώ, ζούσε ένα αγόρι, που το έλεγαν Σπύρο. Ο Σπύρος ήταν ένα αγόρι σχεδόν ...