25.5.07

Επικίνδυνες συμπτώσεις!

Ο δίσκος είπαμε χτύπησε! Το ρολόι χάλασε! Το κινητό περιμένει... ακόμα! Και οι συμπτώσεις συνεχίζονται!

Το κινητό το είχα χάσει μέτα από ένα πάρτυ. Και - μαντέψτε! - το ίδιο άτομο κάνει πάρτυ αυτό το Σάββατο! Κι εγώ σκέφτομαι να πάω!

Αλλά μήπως αν πάω χάσω πάλι το κινητό; Αρκεί να φύγω με άλλο τρόπο για να αποφύγω την καταστροφή; Ή είτε με ταξί είτε με αμάξι είτε με λεωφορείο φύγω δε θα μπορέσω να αποφύγω την τύχη μου;

Να πάρω μήπως το παλιό μου κινητό μαζί; Ή μήπως είμαι απλά υπερβολική;

Και ξέρετε ποιό είναι το χειρότερο; Kατά βάθος θέλω να προκαλέσω αυτήν την καρμική ακολουθία και να δω μέχρι που μπορεί να πάει! Θα επαναληφθούν μόνο τα στραβά; Ή είναι μια καλή ευκαιρία να ξαναζήσω και μερικά καλά; lol

2 σχόλια:

  1. to endexomeno na pas sto party kai gia na eisai kalymmeni na min pareis kan to kinito to exeis skeftei? den einai kai vidomeno epano sou etsi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δε μπορώ χωρίς κινητό... :-(
    Ναι! Ομολογώ! Είμαι εξαρτημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μια σούπερ ατυχία

Μια φορά και έναν καιρό, όχι πολύ παλιά και όχι πολύ μακριά από εδώ, ζούσε ένα αγόρι, που το έλεγαν Σπύρο. Ο Σπύρος ήταν ένα αγόρι σχεδόν ...